pregnancy

طريقة الربح منsurveys و كيفية التسجيل +1.25 دولار هدية!!

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
_________
طبعا كلنا سمعنا عن طرق كتير لي ربح علي الانترنت بس في التدونة دي انا جايب
اسهل و اوثق طرق الربح!
و هي عن طريق كتابة الاثتمارات بس!!
و الطريقة دي اسمها 
surveys
نبتدي الشرح:
موقع mobrog.

موقع mobrog من اوثق المواقع لي تقديم الsurveys و طريقة التسجيل رخمة شوية
بس سدقني هتستفاد جدا لما تعرف ان الحد الادني لي السحب 6 دولار و الsurveys
الواحد ممكن يديك 3 لي 5 دولار!!!!!
طريقة التسجيل هي من ايميل بيوصلك من احد الاعضاء بي دعوة لي الموقع و دي انا هوفرهلك اني هسيب رابط الحساب تاعي تبعتلي الايميل بتاعك و اسمك ابعتلك دعوة او
تكتبهم في التعليقات اسفل التدوينة ^_^
رابط مراسلة بي المعلومات من هنا
_____
بعد ما تيديني الايميل و اسمك هتلاقي رسالة دي وصلت لي الايميل بتاعك 
1
نفتح الرسالة و نضغط علي لينك التسجيل
2
هنقف عند النقطة دي و هنحتاج منك تغير الIP بتاعك لي IP امريكي و دة ازاي!؟
1:تستخدم برنامج VPN
2: تستخد اضافة لي المتصفح
______________________________________________________
بعد تغير ال IP هنملي البيانات
3
سوف تصل لك رسالة تاكيد
4
5
6
الان انت تسائل كيف لي الحصول علي العنون و رقم هاتف الحل هو موقع
هذا الموقع يوفر لك معلومات لي شخص افتراضي كاملا
الان فتح الموقع و نقوم بي عمل ما في الصورة
6
7
بعد ما ناخذ البيانات و نكمل الملف الشخصي نضغط علي
8
و نكمل العروض و الsurveys المعطاه لك ^_^
و يمكنك الحصول علي 1.25 من كل شخل يسجل من خلالك^^

2 التعليقات

انقر هنا لـ التعليقات
22 يوليو 2017 في 6:48 ص ×

اريد تسجيل وهذا اميلي ارسل دعوة بسرعة khaledbahane48@gmail.com اسمي KHALED BAHANE

الرد
avatar
admin
1 أغسطس 2017 في 7:26 م × أزال المؤلف هذا التعليق.
avatar
admin
شكرا لتعليقك